poniedziałek 29 maj 2023

Szkoła Podstawowa
im. Adama Mickiewicza
ul. Kolejowa 10
78-113 Dygowo
telefon (94)3584653
email:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

dyrektor:
mgr Magdalena Skonieczka
m.skonieczka@zsdygowo.pl

z-ca dyrektora:
mgr Agnieszka Lipczyńska
a.lipczynska@zsdygowo.pl

       

Szanowni Państwo,  wyniku wstępnej weryfikacji wniosku w  konkursie   „Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”  zostaliśmy wezwani przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa  do uzupełnienia i przedłożenia dodatkowych informacji tj. danych wnioskodawców PPGR i sposobu potwierdzenia zatrudnienia w PGR. Złożone przez Państwa  oświadczenia podlegają weryfikacji zgodnie z § 4 ust. 14 Regulaminu konkursu.  Za prawidłowo potwierdzone uznaję się udokumentowane następującymi dokumentami: zaświadczeniami lub innymi dokumentami wystawionymi przez instytucje organów publicznych. Informacje takie jak zeznania osób fizycznych, nie stanowią podstawy do uznania prawidłowego poświadczenia zatrudnienia w PGR.  

      W związku z powyższym,  prosimy o pilne dostarczenie dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia w PGR  do Urzędu Gminy w Dygowie  w  terminie do dnia  10 grudnia 2021 r.   Przyśpieszy to znacznie proces weryfikacji i uzupełnienia wniosku o dofinansowanie.

      Brak przedłożenia wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie złożonego oświadczenia. Osoby, które dostarczyły już ww. dokumenty nie muszą tego robić ponownie.

 

 

 

administrator:
Marek Ejsmont
informatykadygowo@vp.pl